Kære medlem

1. November 2023 skiftede rideklubben over til et nyt administrations og betalingssystem. Det skal lette den tunge administrative byrde hos de frivillige i bestyrelsen og personalet således de kan bruge mere tid på klubudvikling og skabe endnu bedre rammer for medlemmerne. Systemet hedder Zakobo og er specifikt designet til frivilligt drevne idræts foreninger.

Det betyder følgende for dig i punkt form:

Oprettelse af bruger og medlemskontingent:

1. Opret dig som bruger -> Forældre opretter egen konto er tilføjer derefter deres børn, som ikke skal have et selvstændigt login.
    • Det er muligt at oprette hele familien ved at vælge ’’opret profil og tilføj familiemedlem’’.
  2. Klik på fanen ’’Tilmelding’’ derefter "Hold og kontingent" og find medlemskontingentet på listen.
    • Hvis du vil tilmelde et familiemedlem, har du mulighed for at skifte mellem familieprofilerne på tilmeldingssiden.
  3. Der kræves et kontingentmedlemsskab for at ride på vores hold.
  4. Sæt kryds ’’Jeg accepterer betingelserne’’ og tryk ’’betal her’’
  5. Indtast nu dine betalingsoplysninger

Tilmelding af hold:

1. Når du er medlem af klubben, er du klar til at tilmelde dig de forskellige hold som du går på.
  2. Klik på fanen ’’Tilmelding’’ derefter "Hold og kontingent" og du kan nu se en kort beskrivelse af de forskellige holdgrupper.
  3. Du kan nu se alle holdende i kronologisk rækkefølge. Vælg det hold du plejer at gå på og tryk tilmeld.
    • Er du i tvivl eller vil du gerne skifte så tag en snak med enten Louise eller Sanne (din ridelærer)
    • Bemærk at du får hhv. 5% og 10% rabat ved den 2. og 3. tilmelding.

Tilmelding af opstaldning og foldordning:

1. Klik på fanen "Tilmelding" og derefter ’’Opstaldning’’
  2. Du skal nu vælge den korrekte opstaldningsform -> Hest/pony med eller uden eget foder
    • Evt. tilvalg af vindue
  3. Du skal nu vælge facilitetskontingent (obligatorisk hvis man har hest/pony)

Tilmelding af enetimer:

1. Klik på fanen ’’Tilmelding’’ og vælg boksen med ’’Privatundervsining’’
  2. Vælg den enetime hos den berider/berider elev du gerne vil have undervisning af
  3. Aftal det faste tidspunkt med underviser (eller fortsæt med den tid du allerede har)
  4. Hvis du blot vil have en enkelt enetime i ny og næ så vælg da ’’Shop’’ på forsiden og tilkøb en enkelt eller flere enetimer ved behov (vis da kvittering for køb og aftal med underviser)

Vores sponsorer