Velkommen til ridefysioterapi

Hjertelig velkommen til ridefysiopterapi på Skive Rideklub.

Ridefysioterapi er en fysioterapeutisk behandling på hesteryg. Det kræver en lægehenvisning at komme til denne type behandling. Der er to forskellige former for henvisning, den ene er vederlagsfri og den anden har en smule egenbetaling. Henvisningsformen kommer an på, hvilken diagnose du har.

Vi har et stærkt ridefys-team samt dygtige heste, som står klar til at hjælpe dig med din behandling. Vi laver både træning i ridehallen og rider ud i naturen.

Vi har ridefysioterapi på følgende dage:

Tirsdag: 09.15 – 15.30

Onsdag: 08.30 – 14.30

Fredag: 08.30 – 12.15

Vigtig info inden du starter til ridefysioterapi:

·         Alt ridning foregår på eget ansvar. Vi omgås levende dyr og der kan derfor være en større risiko for utilsigtede hændelser. Ridefysioteraputen samt rideskolen har en erhvervsansvarsforsikring.

·         Ridehjelm er påbudt - du kan evt. låne en af os på rideskolen.

·         Ankom i praktisk tøj samt fodtøj. Gerne fodtøj med en lille hæl. Ingen sko med snørebånd eller åbne sko, såsom sandaler.

·         Godbidder til hestene – dette skal puttes i vores godbidskasse, så tager hjælperne dem med over i boksen og giver til hestene.

·         Det er vigtigt, at du fortæller ridefysioterapeuten, hvis du får ny læge, ny mailadresse, kontaktperson eller andet.

·         Du er velkommen til at blive en del af vores facebookgruppe – Skive Rideklub - Ridefysioterapi

Afbudsregler:

Det er vigtigt, at du melder afbud dagen før, senest kl. 18.30.

Ved for sent afbud eller udeblivelse opkræves et gebyr på 200 kr. (jf. overenskomsten for ridefysioterapi. Beløbet dækker omkostningerne for rideskolen.

Du kan melde afbud på telefon eller sms.

Afbud skal ske til:

Julie– Ridefysioterapeut: 21374707

Vi glæder os til at se dig!

Julie Flæng Jakobsen /Ridefysioterapeut

Vores sponsorer